Hiçbir zaman,hiçbir an kendimi unutup, nasıl göründüğümü yok sayamadığımı,geri çekilip çekilip kendime bakmaktan,gördüğümü beğenmeyip ona hayalimdeki şekli vermeye çalışmaktan önümdekini hep ıskaladığımı görüyorum şimdi. İnsanın ömrü herhalde bu yüzden uzun,bir halt ettiğinden değil,ne halt olduğunu on on beş senede bir anlamasından