Dilek

Dilek
“Gemiler geçer rüyalarımda, allı pullu gemiler.”
Dünyada bir yerde
İstanbul, 25 Temmuz
320 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sana, senin sözlerini tekrarlayarak veda ediyorum: "Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim!"
Reklam
Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Cünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları
İnsanın mutlu olması ve bu mutluluğu başkalarına da vermesi bazen ne kadar da kolay oluyor!
Ama yine de çocuğun bu kadar içli, bu kadar ağlamasının başka sebepleri olabileceğini de düşünüyordu. Şüphesiz, kalbinin bir köşesinde, kendine özgü, açığa vuramadığı bir derdi vardı. Bir özlemi, onu çok duygulandıran, iç acısı veren bir şey vardı.
İnsan yalnız olunca neler neler düşünür.. gerçekleşmemiş hayallerini, uçup giden yıllarını, ilk aşk maceralarını..