Dilek

Dilek
@Dilekovskii
Bir türlü anlayamadığı, bir türlü içlerine karışamadığı ve bunu zaten asla istemediği bu insanlarla arasında çelik bir duvar gibi yükselttiği bu tebessüm, onun müracaat ettiği son çareydi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
Ben de insanım Yusuf, ben de etten ve sinirden yapılmış bir mahlukum.
Fakat insanın damarları ve sinirleri bazen iradesinden ve aklından daha kuvvetlidir.
Sayfa 12·Kitabı okudu