dilek

"Arama boşuna, bulunmak isyemeyeni..."
Sayfa 122·Kitabı okudu
Reklam
Nazlı:Gururlu olmalıyım. Austen kibir insanların senin hakkında ne düşündüğünü önemsemektir,gurur ise kendinin diyor. Fallingthedark:Bu konuda ona katılamayacağım.Bana kalırsa da kibir onun söylediğinin aksine insanların hakkında ne düşüneceğini önemsemeden hareket etmektir.
"Sanki kitap okuyan kimsesizlerdendi,bilirsiniz onlar delidir ama bunun hakkında konuşacak kimseyi bulamazlar oysa bir insanı en çok en sevdiği kitabı anlatırken tanırdınız."
Sayfa 102·Kitabı okudu
"Çünkü ne zaman bir iyilik yapsam bedelini ödedim"
"Ne olacak bu durmadan titreyen dizlerin?"
Sayfa 90·Kitabı okudu
Reklam