Nazlı:Gururlu olmalıyım. Austen kibir insanların senin hakkında ne düşündüğünü önemsemektir,gurur ise kendinin diyor.
Fallingthedark:Bu konuda ona katılamayacağım.Bana kalırsa da kibir onun söylediğinin aksine insanların hakkında ne düşüneceğini önemsemeden hareket etmektir.
"Sanki kitap okuyan kimsesizlerdendi,bilirsiniz onlar delidir ama bunun hakkında konuşacak kimseyi bulamazlar oysa bir insanı en çok en sevdiği kitabı anlatırken tanırdınız."