Yaroslav İlyiç, genel olarak insanların yalancılığından,dünyadaki her şeyin ölümlü oluşundan,sözgelişi, hem de büyük bir kayıtsızlıkla Puşkin’den bahsetti.İyi ahbap dediğimiz kimselerle hafiften alay etti.Nihayet sözü dünya kurulalı beri gerçek dost diye bir şey olmadığı halde, kendilerini dost gösteren kimselerin yalancılığına,iki yüzlülüğüne getirdi.Sözün kısası Yaroslav İlyiç akıllanmıştı.Ordinov,Yaroslav İlyiç’in söylediklerine itiraz etmedi.Fakat derin bir hüzün duydu.Sanki çok sevdiği bir dostumu kaybetmiş gibiydi.