Bazen yalnız olduğunu unutuyor insan. unuttuğu en güzel şey oluyor sonra bu. ama, çoğu zaman hiç olmayacak şeyler gerçekten de hiç olmuyor. ve insan ne yazık ki buna alışmak yerine, umut etmeyi yeğliyor. umutlu görünüp hayal kırıklığına uğramak aptalca.