Diley

Diley
@Dileydiley
Lisans
Amed
15 Ocak 1998
78 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Geldik, çağı gördük ve ürperdik.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes az çok bir veya birkaç insanın yüzünden kötüdür. Emin olun buna... Her düşüşün altında bir başkası vardır. Ve herkes kendinin mezarıdır.
Sayfa 304
Mide beyinden akıllıdır, çünkü mide kusmayı bilir, beyin her pisliği yutar.
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim Yürüsem rahmet boşanacak. ve sana bir karşılık vereceğim
İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.