Kitabı almadım da okumadım da ama twitter fenomeninin kitap çıkardığını duyunca sinirden çılgına dönmüştüm. Hatta kitap bile değil bir araya gelmiş sayfalar bütünü desek daha doğru. Çağrı Taner denen şahsın çalıntı paylaşımları. Keşke kitap çıkarmak bu kadar kolay olmasa sadece parayla olmasa gerçekten içim acıyor. Nitelikli eserler yazıp sırf parası olmadığı için yayinlatamayan bir suru yazar varken bu durum resmen haksızlık. (Ben mesela :d) Neyse ki birkaç yıl sonra bunlar unutuluyor kalıcı eserler okunmaya devam ediyor hatta su an bu şey basılalı 3 yıl olmuş çoktan unutulmuş. Burada da hep kötü yorumlar okuyunca içimin yağları eridi:)