" Huyu vardır gerçeklerin er yada geç çıkmak gibi , çıkıncada acıtmak gibi ... Akıp gider zaman bir an gibi örter üzerini bir şal gibi .
....
Aklıma geldi söyleyeyim dedim .
Karakter düzeltilebilir olsaydı " Yaş itibarı ile hayatının ikinci yarısında olan insanların ilk yarısında olanlara nazaran daha erdemli olması gerekirdi " diyor Schopenhauer ... Manidar ...
"Halkım" diyor Farabi...
Bense derken o kadar aitlik belirtemeyeceğim.
Daha hiç bir millet görmedimki :
Başka bir halkı yaftalayıp , onlardan beter hale düşmesin. Şimdiyse görüyorum ki halkım , kınadıklarından daha bedevi...