Ne çok şeye sahip olduğumuzun farkında değilmişiz.
O günlerin tekrar yaşanmayacağını bugün anladım.
Meğer ne çok şey kaybetmişiz.
Geçmişe hüzün ve hasretle baktım.
Bir gün vardı o zamanlarda.
Sadece o anın tadını çıkardığımız
Ve sadece sen vardın o bankta
En son sarıldığımız.
Çok özledim o günleri.
Sen gülerken tebessüm edip bakmayı
Arada canını sıkacak şakalar yapmayı
Sana, senin için şiirler yazmayı.
Geçmiş geri gelmez bilirim
Ama şuan da bitmek bilmiyor.
Dönsen dönülmez bilirim
Ama anılarla da yaşanmıyor.
En güzel manzaramız birbirimiz gözleriydi.
Ne çok şeye sahip olduğumuzun farkında değilmişiz.
Favori şarkımız kalplerimizin ritmiydi.
Meğer ne çok şey kaybetmişiz.