Ben bağımsızlığına düşkün, fevkalade ferdi, çoğu defa egoist bir kızım. Kendi kararlarımı kendim vermek isterim daima! İşte bu sebeple kararımı verdim ve şimdi derin kalp ağrımla yanan bedenim, ateşler içinde debelenmekte. Yalnızım, onu özlemle anıyorum, ama garip bir şekilde mesudum. O trene kendi biletimle binmeliyim... Belki bir gün...