Mr.Nobody

~ Varsın şarkılar sustu bilinsin Hatta demiri çürüten bilekler Zora direnen yürekler Gün ve güneş mühürlendi denilsin Yeter ki bu yılgınlık çıkmazında Şiirsiz ve sensiz Bir saniye bile düşünülmesin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~ Ey gözlerinin şiir okyanusuna Masmavi düşlerle dalıp gittiğim Şiirlerde türkülerde tanıyıp Soluğunu sesimde rüzgar ettiğim Şimdi gün bitti Yerler mühürlendi diyorlar Düştü yine bir yaprak Bir ağıt daha yeşerdi dallarda Tomurcuklar sustu Bahar mühürlendi diyorlar Aman sevdiğim aman Kapıların kapanma sesidir şu an Dışarda kral taçlı tanrılar Her gülüşü bir isyan biliyorlar Sevinmeyelim demiyorum sana Yalnızca şu kervankıranlara Sevincimizi zamansız duyurma Güzellikler korkutur karanlıkları Sabahımız yasa bürünür sonra
Kurtardık yakamızı yalanlardan Ve daldık kendi çocuk saflığımıza Koltuğa alınmış bir kelleydi yaşamak Gençtik - korkusuzduk Ama aşksız Ama şiirsiz Ama kitapsızdık Önce şairleri kovduk aramızdan Sonra bilim adamlarını kovduk Sonra eğitimcileri Ve daha niceleri daha niceleri Velhasıl hiçbir güzelliği Bir türlü katamadık güzelliğimize Bir at gözlüğü müydü bu Bir bakar körlük müydü yoksa Ki yaşamın tümünü kucaklamadan Varmak istedik o sonsuz yaşama
Ölmeden önce güneşteydi gözleri İşte bu yüzden Ölürken ışıl ışıldı son sözleri Yıllar okyanusta yorgun bir gemi Ve yaşam Karada ağlayan bir sevgiliydi