Mr.Nobody

Delilik çoğu zaman en güzel cesarettir. Çıktığın yolda sonunu düşünme, sadece diren, sadece mücade­le et. Her ne olursa olsun hayalin için bir adım at. Bil ki, attığın bu adım kendine olan inancını artıracak ve yürüdüğün yolda sana güç kazandıracak. Artık inandı­ğın her neyse onun uğruna mücadele ettiğini bilecek ve kendine saygı duyacaksın. Bu inançla başaramayacağın ne olabilir? Başaramasan bile seni mutsuz eden ne kalır geriye? Sonuçta çabaladın, yola çıktın, mücadeleye gir­din ve elde etmek istediğin her neyse onun için çalıştın. Güven kendine...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyilik yaparken bir beklentimiz var mı ya da ne bek­liyoruz? Beklenti içine girdiğimiz anda bu, iyilikten çı­kıp menfaate dönüşmüyor mu? Karşılıksız, beklentisiz olarak yapıldığında anlam kazanır iyilik. Sadece kendi vicdani hesaplaşmamızda rahatlatır içimizi. Karşılığın­da tam tersi kötülük de görebiliriz, hatta bu iyiliğin de­ğerini hiç anlamayanlar da çıkabilir karşımıza. Ama ne fark eder? Yaptığımız iyilik, verdiğimiz değer, yükledi­ğimiz anlam... Bunların hepsi yalnızca bizi ilgilendirir. Ahlaki ve felsefi açıdan doğru kabul edilen iyi ve güzel kavramları, aslında kendimize yaptığımız yatırımdır sa­dece. Karakterimizin bir getirisi, doğru insan olmanın verdiği bir ayrıcalıktır. Her güzel şey karşılığını bula­caktır mutlaka, değeri bilinmese de değerli hissettirir...
Kazanmak ve kaybetmekten oluşan yollar hayatın birçok noktasında çıkıyor karşımıza. Vereceğimiz anlık kararlarla bir şeylerden vazgeçiyoruz belki de. Bu ka­rarların sonuçlarını görmek bazen yıllar alıyor bazen de anında çarpılıyor suratımıza gerçeğin ta kendisi. Ne olursa olsun kararlı olmak, sonuçları tahmin etmek ve seçilen yolda ilerlemek kendi kaderimizi çizmenin öz­gürlüğünü yaşatıyor bize.
Bir işi yapacaksan ya en iyisi ol ya da hiç yapma! Ol­ması gereken de bu değil midir zaten? Hayaller ne kadar büyürse ona ulaşmak için verilen mücadele de o kadar büyüyor.
Değişim güzel şey, insan bazen tam karşı istikamete geçip biraz da oradan yürüyebilmeli değil mi?