Mr.Nobody

Ölmeden önce güneşteydi gözleri İşte bu yüzden Ölürken ışıl ışıldı son sözleri Yıllar okyanusta yorgun bir gemi Ve yaşam Karada ağlayan bir sevgiliydi
Reklam
Boşuna değil bu telaşlı sessizlik Bu gök çatlaması gece vakti Ve haykırışlarımız Biliyorum yine sizlerden uzak Yine yaralı bir kuştur kimliğimiz Bakarız bulutların taa üstünden Yerin taa derinliklerine Ve gerilip sonsuzluğun zincirsiz aşkına Güneşe doğru her yükselişimizde Kana bulanır kınalı göğsümüz Güller açılır kan bahçemizde
Türküler söylerdik hep aynı telden Aynı sesten aynı yürekten Dağlara biz verirdik morluğunu Henüz böyle yağmalanmamıştı gençliğimiz
~ Aşk demişti yaşamın bütün ustaları Aşk ile sevmek bir güzelliği Ve dövüşebilmek o güzellik uğruna İşte yüzünde badem çiçekleri Saçlarında gülen toprak ve ilkbahar Sen misin seni sevdiğim o kavga Sen o kavganın güzelliği misin yoksa