Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Hayatta çok az sevinç tattım, çok nadir zevk aldım; bol bol ağladım, neredeyse hep acı çektim. Yine de ölmek istemiyorum...
Reklam
Haydi, defolun başımdan sinsi ve kötücül düzenbazlar, ölülere susamış hayvanlar! Ben ölemem, ölmek istemiyorum, asla ölmeyeceğim.
Akıldan başka gücüm, ölülerden başka dostum, kitaplardan başka zevkim yok.
Dünya benim gözümde canlı renklerini ve kesin, belirgin hatlarını yitirdi.
Reklam