nyx

nyx
@Distantis
Gerçek olaylara dayalı.
Nasıl basarsın bağrına, seni böyle inciteni? *
Sayfa 14
Reklam
İki kişi birbirinden uzakta yanlışlığın içinde oturuyor.*
Şu anda çekilmez bir haldeyim. Yorgunum, uykusuz, hüzünlüyüm. Sanki bir şey beni engelliyor ve özgürleşemiyorum.*
Yıldızların aydınlığı gecenin karanlığındandır.*
başka bir yer varsa orada tekrar görüşürüz belki. yoksa da… … seni tanımak benim cennettimdi zaten*