Cemre

Cemre
@Distopyatik
Zamanı zamansız yaşayamayanlardan..
Her şeyi yazmıyorum, korkuyorum. Yazarsam çok dağılacağım gibi... daha da toplanmaz gibi...
Reklam
“Köyde büyük tecrübeler kazanılabilir,” diye düşünüyordum uykuya dalarken, “fakat okumak, okumak ve daha çok okumak gerek…”
Sayfa 68
“Hayır… Mücadele edeceğim. Edeceğim… ”Bu zor geceden sonra tatlı bir düş içine aldı beni. Bir örtü gibi çöktü. Mısır karanlığı. Sanki örtünün altında da ben… Şu uyku ne güzel şey!
Kaderim beni bu sapa yerde tuttuğu sürece Mısır karanlığıyla mücadele etmeyi sürdüreceğim.