Buket

Buket
@Divaneokur
İnsanın ruhunu kemiren bu kalabalıklar içinde kendime ve kitaplarıma sımsıkı sarıldım...
"Açılmayacak kapı yoktur Setterhan. Yeter ki ona yüklenecek kuvvet önünde biriksin."
Reklam
Bir sınır kapısından geçmek her zaman mucizevi bir tecrübe. Toprak aynı , ama akçeleriniz , diliniz bir anda geçmez oluyor.
Ben, bu hikayeden sessiz sedasız nasıl çıkıp gideceğim?
Oysa aşkın yeterincesi olmaz benim hiç olmamış sevgilim. O ya vardır ya yoktur. Hududu, temkini, itidali, tanzimi olursa zaten aşk olmaz. Var olduğu müddetçe vardır o.
Bir sıkıntının geçeceğine duyulan güven, ona dayanmanın tek çaresiydi.
Reklam