Dilek

Yarını düşünmeden bugünden zevk almayı, ânı yaşamayı öğrenmeliyim
Reklam
Bugün artık kaybedecek hiçbir şeyim yok.
Ağır ağır nefes alın ve dua okur gibi tek düze bir sesle okuyun: Her geçen gün, her bakımdan daha iyiyim, çok daha iyi olacağım. Her geçen gün, her bakımdan daha iyiyim, çok daha iyi olacağım. Her geçen gün, her bakımdan daha iyiyim, çok daha iyi olacağım. Her geçen gün, her bakımdan daha iyiyim, çok daha iyi olacağım...
Çok tuhaf, insanlar büyük bir mutsuzluk yaşayanlara mutluluktan bahsedemiyor. Anlamıyorum. Aslında tam da büyük bir mutsuzluk halinde mutluluk dileklerine ihtiyaç vardır, halihazırda mutlu olanların ihtiyacı yoktur. Mutsuz olduğunuzda, sanki herkes öyle kalmanızı diliyor. Sonsuza kadar.
İyiyim desem inanmayın; kötüyüm desem, o da doğru değil. Yuvarlanıp gidiyorum işte.
Reklam