Dilek

Birbirimizi tamamlıyorduk. Benim eksilerim, onunsa artıları vardı. İyimserle kötümserin buluşmasıydı bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onunla tanıştığım için çok şanslıyım.
"Neşeli olmak nezaket gereğidir." Voltaire

Dilek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
2024 27. kitabı
Jean-Louis Fournier
8.3/10 · 6,7bin okunma