Ölüm tüm canlılar için bir miydi acaba? İnsan da dahil olmak üzere, hayvanları öldüren ölümle; yerdeki ottan yüz metre yüksekliğinde bir sequoiandendron giganteum ağacı da dahil olmak üzere bitkileri öldüren ölüm...Ya da öleceğini bilen bir adamla, bir gün öleceğinin bile farkında olmayan bir atı öldüren ölümler aynı mıydı acaba?