Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
Mutluluk kısa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi.
Reklam
Yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar.
Ama acı her şeyi süpürüp götürüyor.
Bir ölümü anlatmak, onu yaşamaktan daha kolay değil.
Acı, içimi yakan acı, ah ciğerimi dağlayan acı…
Reklam