Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir insanın canını onu aşağılamadan da alabilirsin.
İnsan ebeveynini hayalinde defalarca defneder.
Bu ataerkil enlemlerde derler ki, çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur, ama yetişkinler ağlıyorsa -o zaman vardır.