Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
Şimdi, her şeyin ötesinde, kendimi bir de yuvasız kalmış hissediyorum .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acaba ölüler dünyayı toprağın altında çiçeklerin saplarından mı izlerler?
Korkacak bir şey yok, dönmeni bekleyeceğim.