Anka‍

Anka‍
"Lo que es para ti te encuentra."
"Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim. Geceleri çok düşünmekten gündüzleri başım ağrırdı. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şey yalan söylemekten, aldatmaktan daha iyidir!"
"Eski olan yıkılır ,yeni olan filizlenir."
- Benim hiçbir derdim yok, -dedi,- ama en başta kendim olmak üzere her şeyin bana ne kadar iğrenç, itici ve kaba geldiğini anlayamazsın. Kendimle ilgili ne kadar iğrenç düşüncelerim olduğunu tasavvur edemezsin.
Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister. Çok aptalca bir şey, ama geçer