"Evet, bende ters, itici bir şey var, -diye düşünüyordu.- Ayrıca başkalarının işine yaramıyorum. Gurur, diyorlar. Hayır, gururlu da değilim. Gururum olsaydı, kendimi bu duruma düşürmezdim."
Durumunun korkunç olmasını anlıyorum; suçlu olanın durumu suçsuzunkinden daha kötüdür, -dedi Dolli,- tabii bütün mutsuzlukların nedeninin kendi suçu olduğunu hissediyorsa.