Türk edebiyatının ilk psikolojik romani olarak bildiğimiz fakat icerigi hakkında cogu zaman bilgi sahibi olmaya çalışmadığımız bu kitap bir ihanet öyküsü.
Uzun zamandır okumamış olduğum Türk romanlarını özlediğim için okumasi bana cok keyifli geldi. Hikayenin baslarinda artik bi seyler olsun diyorsunuz evet ama yazarin anlatimlariyla bu kısımlar da asiri zevkli hale gelmis bence. Okumasi zor bi kitap olmamis bu yuzden. Sadece kitabın son 50 sayfasinda suat ve necip ikilisinin ilestisimsizligi beni deli etti. Keşke bir şeyleri daha önce konuşmaya çalışsaydınız. Bir de sonu cok aceleye gelmis bence. Cok daha çarpıcı bir son yazılabilirdi.
Bunlarin dışında özellikle yazıldığı dönemin sartlarini göz önünde bulundurursak ben bu kitaptan razıyım.