doe

doe
@Doemagia
Adeline'nin Peşinde kitap yorumu
1/10
·400 syf.··
2022 12. kitabı
*Bu kitap uzun uzun yorum girmeme açıklamama değmeyecek kadar kötü bir kitaptır. Dark romance taciz güzellemesi demek değildir.Ben zamanımı okuyarak yeteri kadar çalmış bulunuyorum, lütfen siz okuyarak, alarak çalmayın. Çok çok çok kötüydü.Kitabın sonu merak uyandırıcıydı ama üç yanlış bir doğruyu götürür. Sevgili Lapis yayınları umarım bir gün kendine gelir, ben nasıl kitaplar basıyormuşum, bu editörlerim ve çevirenlerim ne yapıyor dersin. Şimdiden okumayın. Teşekkürler. *
Roman
Adeline’ın PeşindeH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 20221,456 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İT ENDS WİTH US kitap yorumu
9/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
Başlığımızdan anlayacağınuz üzere ben bu çeviriyi kabul etmiyorum. Yani epsiloncum bakıyorum iyi bir tarafını bulayım diye gerçekten arıyorum cık yok bulamıyorum. Yani beni deli eden üç yayınevinden birisin, tebrikler. Kitabın ismi ile ilgili konuyu herkes biliyordur ama bilmeyenler için şimdi alıntılayacağım- orjinal hâlinde kitabın adı İt Ends With Us yani "bizimle biter" anlamında serinin ikinci (yeni çıkan) kitabının adı da İt Starts With Us yani "bizimle başlar" - ama canım epsilon gidip ilk kitabın adını Bizimle Başladı Bizimle Bitti olarak çevirdi. İkinci kitabı da bbbb2 olarak çevir de beni sinir krizine sok tamam mı. Neyse kitap yorumuna geçeyim yoksa vurucam kafamı dağlara taşlara. Benim sevdiğim bir kitap oldu zaten puan olarak da 9 verdim. Öncelikle bu yorum tamamen spoiler içerir, aman dikkat. Lily ve Atlas benim için çok özel karakterlerdi. Uzun zamandır kitaplarla duygusal bağ kurmamaya çalışıyordum ancak okurken kurmamam imkansızda. Collen'in en sevdiğim (tek cmxmxmdm) kitabı oldu diyebilirim. Lily sen muhteşem bir karaktersin, muhteşem bir kadınsın ve muhteşem bir anne olacaksın. Büyüdüğümde sen olmak istiyorum :) Aslında kitapta Lilye çok sinirlendiğüm yerler oldu "neden, bıraksana, git oradan" dediğim çok yer vardı ama empati yapıldığında empatiyi bırakıp haberlere dahi baktığımızda günümüzde çoğu kadın Lily'nin düşüncelerini, verdiği kararları verdi. Umarım böyle bir durumun içinde bulunan tüm kadınların sonu Lily'nin ki kadar güzel sonuçların. Ryle karakterine karşı herhangi bir duygu hissetmiyorum açıkçası. Normalde bu tarz karakterleri öldürmek isterim ama ona karşı duvar gibiydim. Sadece onun hakkında şunu söylemek istiyorum booktokta özellikle yabancı booktokta aşırı derecede romantize edildiğini görüyorum. Yapmayın arkadaşlar. Şiddetin hiçbir
Roman
Bizimle Başladı Bizimle BittiColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 20248,5bin okunma
Çirkin Aşk kitap yorumu
2/10
·368 syf.··
2022 5. kitabı
2/10 2/5 Verity sana dediğim tüm sözleri geri alıyorum. Çok özür dilerim çünkü beterin beteri varmış.Ben merhaba falan demeyi saldım bu arada direkt yorum giriyorum ama olsun bence anlaşıyoruz. Şimdi diğer Collen kitapları haricinde bu kitabın kötü olduğunun bilincinde olarak başladım ama yediği sözleri hak eden bir kitaptı. Miles hayatımda okuduğum en sinir bozucu karakterlerden biriydi ve buradan şunu söylemek istiyorum, kızlar kitap okurken bu tarz olaylar, karakterler size olağan gelitor olabilir. Okurken karalteri seviyorda olabilirsiniz ama lütfen hayatınızda böyle bir insan varsa davranışları, yaşantısı, size olan tutumu lütfen ondan uzaklaşın. Biz kimsenin psikoluğu değiliz. Kimsenin geçmiş kötü yaşantısının ilacı da değiliz ve bu insanları değiştiremeyizde. Sizi seven, size değer verecek insanlarla olun ve size değer vermeyen insanlara o değeri vermeyin. Kitap yorumuna dönecek olursak;Tate Collins okulu için erkek kardeşinin yanına taşınıyor ve erkek kardeşinin komşusu, iş arkadaşı Miles Archer'la tanışıyor ve olaylar başlıyor. İkili tanışmalarından itibaren birbirlerine bir çekim hissetmeye başlıyor ama bana kalırsa diğer kitapların aksine bu ikili arasında düzgün bir çekim hissedemedim. Karakterleri sevmemeden de kaynaklanabilir ama aralarındaki uyumu yakalayamadım yazılmak için yazılmış gibiydi. Miles ve Tate bir çıkar ilişkisine giriyor ve Miles'in bu ilişki hakkında tavrı çok net. Asla duygular olmayacak ve ona geçmişini sormayacak. Bu noktada Tate arkasına bakmadan aman bela diye arkasına bakmadan kaçmalıydı ama tabii ki bunu yapmadı üstüne bir de gidip kendisine aşık olacağını düşünmeye başladı. Bende sinir krizleri geçirdim. Miles'i zaten hiç sevmediği anlayabilirsiniz. Kitapta günümüz bölümlerinden sonra Miles'in geçmişini okuyoruz, buradan sonrası
Roman
Çirkin AşkColleen Hoover · Epsilon Yayınları​ · 20233,354 okunma
Sana Bağımlı kitap yorumu
2/10
·464 syf.··
2022 11. kitabı
Kitap yorumuna girmeden önce sevgili martı yayınlarına bir şey demek istiyorum. Acaba artık editörlerinizi, çevirmenlerinizi falan mı değiştirseniz de doğru düzgün kitaplar çıkartmaya başlasanız.Şimdi diyebilirsiniz madem beğenmiyorsun okuma genç-yetişkin ama benim sorunum türle değil hatta sevdiğim türler arasında ama çevrilecek o kadar genç-yetişkin kitap varken özenle mi seçiyorsunuz anlamıyorum veya yayınevinin son zamanda çıkardığı kitapların neden çoğu smut içerikli?Kitabın konusundan içeriğinden önce çeviri çok kötüydü. Özellikle 'Loren Hale beni daha iyi siker' kısmı gerçekten beni delirtti ya. A1 seviyesindeki kişiler bile daha düzgün çeviri yapabilir. Bunun haricinde kitap aslında bir noktada güzel bir konuya değiniyor ama ben bu konun yeteri kadar iyi işlendiğini de düşünmüyorum. Karakter bağımlılıklarının ve bu bağımlılıkların onları getirdiği noktanın farkındalar ama asla piskolojik destek almayı düşünmüyorlar. Lütfen ama bu kitap edebiyatını kenara bırakıp kitapların toplumsal hayatı ve okuyucuları nasıl etkilediğini düşünelim. Çok güzel mesajlar verebilecekken köşeyi dönen bir kitaptı benim için. Tabii ki her kitap toplumsal mesajlar vermek zorunda değil ancak en azından karakter gelişimi gösterebilirdi. Lil benim için özel bir karakter oldu çünkü kendini sürekli sevilmeye layık biri olarak görmüyor kendini kendi içinde böyle kodlamış, yavaş yavaş kabuğunu kırması benim hoşuma gitti. Lo'nun da aynı zamanda kendi ailevi ve piskolojik problemlerine rağmen lil kabullenmesi güzeldi ve aralarındaki arkadaşlık ilişkisi özeldi ama ilişkileri konusunda aynı şeyi söyleyemem maalesef. Lo'nun ilişkilerine daha çok güveni olmasını isterdim her an kabullenebilecek bir karakter. Bağımlılıklarını kendi içlerinde yenme düşüncesini bırakıp biraz da olsa harekete
Roman
Sana BağımlıBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2022864 okunma
Verity Kitap Yorumu
4/10
·314 syf.··
2022 4. kitabı
3/5 4/10 Verity kitap yorumu ile geldim. Ben yazarı ilk olarak İt Ends With Us kitabı ile tanıdım ve gerçekten sevdiğim bir kitaptı ama Verity ile ilgili aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Yine çok önerilen bir kitaptı ve ben yine beklentiyle başlamıştım. Asla karşılamadı diyemem çünkü kitapta gerçekten gerildiğim heyecanlandığım ve merak ettiğim yerler vardı bu duyguları yazar çok iyi geçirmiş, konusunu da beğendiğim merak ettiğim bir kitaptı ama karakter gelişimi ve olay örgüsü açısından aynı şeyleri söyleyemem. Öncelikle kitapta mental sağlığı iyi olan bir Allahın kulunu dahi size göstermem gerçekten kitabı okurken bu kısımlarda o kadar sinirlendim ki bir ara kafamı hangi duvara vursam diye bakınıyordum. Kitabın başlarında Lowen'a nötr şeklindeydim ve o şekilde devam etseydi sevebileceğim bir karakter olabilirdi ama bu şekilde devam etmedi. Jeremy zaten asla sevdiğim bir karakter olmadı tamamen yazılmak için yazılmış bir karakterdi ve ben babalık konusunda yine çok başarılı olduğunu düşünmüyorum. Verity de genel olarak sevdiğim bir karakter değildi ancak dediğim gibi kitapta psikolojisi iyi olan bir karakter olduğunu düşünmüyorum ama bana gmre Verity gerçekten iyi bir yazar olarak nitelendirelebilirdi tabii ki bunun ruhani durumunun da büyğk bir etkisi vardı ve Verity bence yine zeki bir kadındı. Lowen'ın aksine. Yani okuyucu olarak siz bile bazı olayları öngerebiliyorsunuz ama salak Lowen'ın aklına jeton düşene kadar neler oldu neler.Ve kitabın sonu çok saçmaydı. Arkadaşım önerdiği zaman sonunda kafayı toparlayamayacaksındemişti ve gerçekten de toprlayamadım. Sonu aşarı gereksiz ve hak etmeyen bir sondu tabii ki her hata dünya üzerinde karşılığını bulmaz ama ben daha etkileyici bir son olmasını beklerdim Lowen ve Jeremy'i bir ilişki içerisinde tutmak bana göre
Roman
VerityColleen Hoover · Independently Published · 20186,9bin okunma