Emek çiçek açmış ya da dans ediyor
Bedenin ruhu sevindirmek için incinmediği,
Güzelliğin kendi umarsızlığından,uykulu bilgeliğin
Gece yarısı kandilinin yağından doğmadığı bir yerde.
Ey kökleri derinde çiçek açan kestane ağacı,
Yaprak mısın, çiçek mi, yoksa gövde mi?
Ey müzikle salınan gövde, ey ışıyan bakış,
Nasıl ayırdı edeceğiz dansı dans eden kişiden?
Çocukluğa has bu acı ıstıraplar!Bu çağlarda azap yeni ve yabancıdır.Ümidin, günleri ve haftaları uçarak aşacak kanatları yoktur henüz.İki yaz arasındaki uzaklık insana ölçülemez gibi gelir.
"Fakat onlar da insan,Luke.Diğer insanları tanımamız lazım."
"Hayır,Maggie.Buğdayla unun hesabını tutmam lazım.İşimden başka bir sürü şey öğrenmem doğru değil.Zaten insanları da darağacına bu götürür."