Kimsenin görmediği başarılar...
Tüm başarılarınla gurur duy.
Zehirli ilişkilerden kopmayı,
geçmişin acı dolu anılarını geride bırakmaya
çalışmayı,
başkalarını ayakta tutarken aslında destege en çok senin ihtiyaç duymanı, yaralarını kendi ellerinle sarmayı, değiştirilemeyecek bir gerçeği kabullenmeyi,
tutkunu kaybetmişken yine de yürümeyi, ağır sorumlulukları taşımayı, içindeki savaşları susturmaya çalışmayı, her gün zihnine üşüşen karanlık düşüncelerle mücadele etmeyi, en yakınların ihanetiyle büyümeyi, canını acıtan şeyleri içine gömmeyi, kaybettiklerini kalbinde aşmayı, kalbini onarmayı ve onu yeniden zırhla kaplamayı,
çocukluk yaralarından sifa bulmayı…..
Bunların hepsi görür V yen zaferlerdir.
Ve yine de...
Sarsılmaz bir inancım var:
Biri bana zarar verse de, beni küçümsemeye çalışsa da,
itip kaksa da, hayat beni kotü bir deneyimden geçirse de
bir mucize gibi daha güçlü olacağım.
Hayatım daha iyi olacak.
Çünkü hep böyle oldu.
Tanrı'nın beni terk ettiğini hiç görmedim.
Tek bir an bile.
Aksine, en zor zamanlarda O, benim en az korktuğum şeydi.
Ondan yardım istediğimde, duasıma hiç
"hayır" demedi.
Şükürler olsun……..