Birine gel diyorsan, sevdiğin insan orada değil demektir ve birine sana gelmesini söylemen gerekiyorsa, belki de o kişi seni sevmiyordur. Ayrıca birinin sana gelmesini istemek emir gibi değil midir? Birine gelmesini emretmen gerekiyorsa o nasıl bir sevgidir?
Gerçek tehlike yaşama eyleminin ta kendisidir. Hiç kuşkusuz, yaşamak varoluşun farklılaştırdığı bir kargaşadır. Fakat varoluşu her an aslında olduğu düzensiz haline çözümleyip ortaya çıkan endişeden hareketle, her an ilk kargaşayı yeniden yaratmaya çalışan kaçık bir eylemdir yaşamak.