Daha tenine dokunmadan sana aşık oldum. Kişiliğin bu dünyanın dışında ve o sesin en sevdiğim şarkı gibi unutulmaz. Seninle tanışmak başıma gelen en güzel şeydi ve öyle de kalacak..
Kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek. Herkes seni; seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki; insan böyle yaparak, yine kendini sevecek.