Tolkien. Bu adamı kelimelerle anlatmam mümkün değil. Kitaplarını defalarca okudum. Filmlerini defalarca izledim. En büyük ilham kaynağım, örnek aldığım çok büyük bir insan. Herkesin ama herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Burası farklı bir evren.
Zeze yaramazdı, yerinde duramıyordu, etrafı kırıp dökmekte üstüne yoktu, yeni bir şeyler öğrenmeyi seviyordu, kıpır kıpır yaşıyordu, çünkü o bir çocuktu. Tabii bunlara tahammülü olmayan, şiddete başvuran bir baba düşünelim. Ah Zeze.... Senin gençliğini de merak ediyorum. Gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz...