📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz “ kitabı özetleyen bir cümleydi bana göre belki birgün tekrar okumak isteyeceğim bir eserdi
Eser sayesinde o dönemin sosyal hayatına tanık oluyoruz Muallim Naci’nin sade sayılabilecek üslubu sayesinde eser çok akıcı olmuş dönemin diğer yazarlarına göre dili sadeydi
Klasik NEYZEN üslubu diyebilirim sadece dili sadeleşmiş olsaydı çok daha iyi olabilirdi en azından benim okuduğum yayının dili biraz ağırdı ilerleyen zamanlarda sadeleşmiş şeklinide okurum