Eser sayesinde o dönemin sosyal hayatına tanık oluyoruz Muallim Naci’nin sade sayılabilecek üslubu sayesinde eser çok akıcı olmuş dönemin diğer yazarlarına göre dili sadeydi
Klasik NEYZEN üslubu diyebilirim sadece dili sadeleşmiş olsaydı çok daha iyi olabilirdi en azından benim okuduğum yayının dili biraz ağırdı ilerleyen zamanlarda sadeleşmiş şeklinide okurum
Klasik olmuş eserlerden birisi okurken bizi yine tarih içinde yolculuğa çıkardı yazar tıpkı diğer kitaplarında olduğu gibi başka kitaplarını da okumayı düşünüyorum umarım aynı seviyededir onlarda