"Yaşıyorum, öyleyse varım. "diye başlayayım. :)
Descartes olsa " Düşünüyorum, öyleyse varım. "Derdi ama ben tam olarak buna katılmıyorum, yaşamak başlı başına var olmak için yeterli değil midir?
Tabii buna düşünmeyide koyabiliriz ama temelde insan ne için yaşıyorsa o yüzden vardır ve şunuda ekleyeceğim.
Var ediyorsan varsındır buna; fikir üretmek, his üretmek gibi örnekler verebiliriz. İllada elinize taş sopa alıp birşeyler yapmak zorunda değilsiniz :)
Fikirlerinizi merak ediyorum yorumların hepsini okuyacağım...
Sevgiler.