📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklentiler o kadar yoruyor ki beni . Benim bana bile faydam yokken , başkalarının tutup da benden bir şey beklemesi çok garip bir durum. Eğer bir arkadaşlık kuracaksak bu beklentiler üstüne değil, sevgi ve saygı üzerine olmalı. Ve yine diyorum benden kimsenin bir beklentisi olmasın.
'Bize katılmak istemez misin ?' Geçenlerde bir tanıdığım, gece yarısı, neredeyse boşalmış bir kahvehanede tek başına otururken bana böyle sordu. '' hayır,istemem '' dedim.