Kitabı okurken ağladım,üzüldüm,şiddetli şüphe anevrizmalarım oluştu...
Bir insan daha kime güvenebilir?
Daha kimden darbe alabilir?
Sığınak olması gerekirken Ailenin senin için hapishane olması fikri dehşete düşürüyor.
Bırakıp devam etmek arasında gelgitler yaşasamda direndim ve bitirdim çünkü bilmeden önlem alamıyorsunuz. Bu eser bana tedbirli, şüpheci ve tetikte olmayı öğretti...