Kimi zaman yeni şehir yeni yaşamlar olduğundan daha ağır gelsede içindeki fırtınayı başka bir şehire diyetini odetmeden çekip gitme duygusu var veya bir şehri içindeki öfke ve fırtınaya kurban etmeme düşüncesi var içimde ....her ne kadar şikayet etsen dahi açık bıraktığın pencereden dağılan kırılan çiçeğin ve dağınıklığın suçlusu sadece rüzgar olmamalı... Tamda burdan kırılır, insanın içindeki anlam arayışı.
Her adımın seni anlamdan uzaklaştırmaya başladığı anla başlar sorgulamaya yaşam dediğimiz kavram ....bazen anlamsız bazen yersiz ve bazen hiçliğe doğru.....