Ahlakın kabullerinde yatan yanılgılar olmasaydı,
insan hayvan kalırdı.
Fakat böyle yapmakla,
insan kendini daha yüksek bir şey olarak kabul etti
ve kendine daha katı yasalar koydu.
Bu yüzden
hayvanlığa daha yakın kalmış aşamalara karşı bir nefret duyuyor.