iyi ve kötü olmadığı
ve bu "iyi" ve "kötü" kavramlarının sadece insanlarla bağıntılı olarak bir anlam kazandıkları,
hatta belki burada,
alışılageldik kullanış biçimlerinde bile yetkili olmadıkları ortadadır:
Küfreden ve yücelten dünya görüşünden
her halükârda vazgeçmeliyiz.
Doğada tam bir doğru çizgi,
gerçek bir daire,
mutlak bir büyüklük ölçüsü bulunmadığı
daha en başından biliniyor olsaydı,
elbette matematik diye bir şey ortaya çıkmazdı.