Morbius

Morbius
@DrMorbius
Bir çift gözyaşından ibaretti her şey... Tanrı’nın yalnız varlığı. İnsan yaşamayı hak etmezse yaşamanın anlamı nedir o zaman? “Bu Dünya bana fazla!”
“ Bunlar onun gözleri değildi… Memleketimin ormanlarındaki karanlık göller gibi durgun. Ve ışıksız çocuklar kadar üzgün.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bu nasıl sefil bir Tanrıdır ki zavallı çocukları cezalandırıyor, diye düşünüyorum.”
“ ‘Dünyadaki en korkunç şey Tanrıdır.’ “
“ ‘Tanrı bütün sokaklardan geçer.’ ‘Tanrı nasıl bütün sokaklardan geçer de çocukları görüp onlara yardım etmez?’ “