“Doktordan çok öğretmen olmak istemiştim. Hastaları iyileştirmekten çok, sıhhatli olanlara bir şeyler vermek, daha güzel bir geleceğin inşaası için ufak bir taş vermek istemiştim.”
“Günün normal yorgunluğu, eklemlerimdeki ağrıları sızıları yerli yerindedir ama kafamdaki ses beni ve davranışlarımı ayıplayıp kınamayı bir türlü kesmez. Hayatım boyunca yaptığım bütün hataları gözden geçirir, şu ya da bu tartışmada şunları şunları söyleseydim, daha iyi bir insan olmak için bunları bunları farklı yapsaydım diye düşünür, istemeden incittiğim bütün insanları, bilerek incittiğim bütün insanları hatırlarım. Herhalde buna pişmanlık deniyor.”