Morbius

Morbius
@DrMorbius
Bir çift gözyaşından ibaretti her şey... Tanrı’nın yalnız varlığı. İnsan yaşamayı hak etmezse yaşamanın anlamı nedir o zaman? “Bu Dünya bana fazla!”
Kusursuz.
“ ‘Hakikati arzularız, fakat içimizde sadece belirsizlik buluruz. Mutluluk arar, fakat sadece sefalet ve ölüm buluruz.’ “
Reklam
“Doktordan çok öğretmen olmak istemiştim. Hastaları iyileştirmekten çok, sıhhatli olanlara bir şeyler vermek, daha güzel bir geleceğin inşaası için ufak bir taş vermek istemiştim.”
“… ah, keşke mucit olsaydım, neler neler icat ederdim. Dünya ne kadar mutlu olurdu!”
“Bütün o zavallı, yapayalnız, mahvolmuş insanlar. Kendilerine özel hapishanelerde kilitliydiler.”
“Günün normal yorgunluğu, eklemlerimdeki ağrıları sızıları yerli yerindedir ama kafamdaki ses beni ve davranışlarımı ayıplayıp kınamayı bir türlü kesmez. Hayatım boyunca yaptığım bütün hataları gözden geçirir, şu ya da bu tartışmada şunları şunları söyleseydim, daha iyi bir insan olmak için bunları bunları farklı yapsaydım diye düşünür, istemeden incittiğim bütün insanları, bilerek incittiğim bütün insanları hatırlarım. Herhalde buna pişmanlık deniyor.”
Reklam