Sertan

Sertan
@Dr_Sertansky
Ne biçim ülke bu?Kimse kimseye güvenmiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odamda tek başıma olmayı diledim,kitaplarımla baş başa,bu insanlardan uzakta.
Çocuklar okuma kitabı değildir,onları en sevdiğin renge boyayamazsın.
Afganistan da çocuk çok ama çocukluk yok.Dünyada da öyle değil mi?İnsan çok ama insanlık yok.
Sessiz kalma en kuvvetli alkışlamadır.