Çevirisi çok iyiydi. Kitaba gelecek olursam orta karar bir polisiye olduğunu söyleyebilirim. Başlarda heyecanlı şekilde ilerliyor, merakı diri tutmayı başarıyor. Ortalara doğru biraz sıkıldım çünkü aslında çok da uzatmaya gerek olan bir konu değildi. Gaston Leroux, okuru daha çok merak içinde bırakmaya, kafasını karıştırmaya ve bir çıkmaza sokup bu çıkmazdan kurtulmaya çalışmasına olanak sağlamak için efor sarf ediyor ama bir yerden sonra ipin ucu kaçıyor. 200 küsür sayfada anlatmaya çalıştığı polisiye hikâyeyi rahatlıkla daha kısa tutarak anlatabilirmiş.