İnsan ırkının sanat tarihinde bir kişi bile biz karasinekleri bir tabloya dahil etmeyi düşünmemiş. Sanki hiç evlerinin içlerine girmemişiz, onlarla birlikte yaşamamış gibi. Asla bir üzüm salkımının ya da armudun tepesine konmamışız gibi.Sanki biz karasinekler hiç var olmamışız gibi !