Fırtınalar kopuyor içimde kimseler anlamaz, anlatamam. Yüzümde hasretinin derin sessizliği, kilit vurdum kalbime sensiz sahipsiz virane bir han gibiyim. Gör bu halimi ,ne kadar acınası ve sensizim görmüyor musun? Giderken ruhumu da aldın neşemi de... Geri ver;ya geri ver ya da gel artık. Yazsam gök yüzüne görür müsün acaba? Kuşlara anlatsam uçarlar mı sana doğru? Ya geri ver ya da gel artık...