İlknur

İlknur
@Dropsofjupiter
ikimiz iki sap buğday olsak sen benim olsan ben senin olsam bir gece vakti aklına gelsem uykunu tutsam bırakmasam seni kucaklasam kucaklasam birbirimizin kalbini dinlesek dünyanın kalbini dinlesek büyük ateşler yaksalar iki güvercin uçursalar nerede olduğumuzu bilsek
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam
üçüncü şahsın şiiri gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım felaketim olurdu ağlardım ne vakit maçka'dan geçsem limanda hep gemiler olurdu ağaçlar kuş gibi gülerdi bir rüzgar aklımı alırdı sessizce bir cıgara yakardın parmaklarımın ucunu yakardın kirpiklerini eğerdin bakardın üşürdüm içim ürperirdi felaketim olurdu ağlardım akşamlar bir roman gibi biterdi jezabel kan içinde yatardı limandan bir gemi giderdi sen kalkıp ona giderdin benzin mum gibi giderdin sabaha kadar kalırdın hayırsızın biriydi fikrimce güldü mü cenazeye benzerdi
Sayfa 16·Kitabı okudu
sen olmadığın vakit büyük yalnızlığım var dalgaların kendilerini taştan taşa vurmaları sonbahar yıldızlarının sessiz sedasız çırpınmaları ve büyük yalnızlığım var biliyorsun hani o rüzgarın gözüne karanlık bir yelken gibi açtığım içimsıra vahşi bir kadın gibi taşıdığım yalnızlığım sen olmadığın vakit o denizde şarabım tuzlu bir lezzet kazanıyor avuçlarımda bir ateş yanıyor bir çift insan gözü hırsızı iti uğursuzu köpek gözü toz ve toprak bir kadeh quantro bir kadeh rom bir kadeh yağmur avuçlarımda ve çırılçıplak sen olmadığın vakit ben de olmuyorum
Sayfa 13·Kitabı okudu
-3. iki elin kızıl kanda olsa... sökülüp salkım salkım leylekler gelirse ilkbahar olur kül mavinin yanına kirli sarı gelirse sonbahar sen benim yanıma gelirsen kıyamet olur bir damla gözyaşı okyanus boşluklarını doldurur senin gözyaşların beş kıtayı eritirler hünerli ellerin yeni bir dünya yaratırlar gözlerimden milyonlarca yıldız çoğaltırsın milyonlarca defa bakabilmem için geceleri sana bir saniyede parmaklarımdan istifhamlar çoğaltırsın her ağacın dalına bir istifham asarsın ölüme mahkûm eder beni asarsın ben tutar seni asarım karanlıkta kalmış çocuklara döneriz artık ben diye bir şey kalmamıştır sen diye bir şey yoktur hiç gelmemişe döneriz korkarız
Sayfa 11·Kitabı okudu
büyük istifham üzerinde -1. şimdi sen olsan... ilk sonbahar yağmuruyla oturduk hayli dertleştik ben camın önündeydim o arkasındaydı sen izmir taraflarında uzakça bir yerdeydin dünden bugüne çektiklerin eksilmedi dedi yağmur bana eksilmeyecek dedi bugünden yarına bir hiçliğin koynunda istifham gibi büyüyeceksin sual sorduğun her şey senden sual soracak bitirdim sandığın vakit başladığını göreceksin yağmurun altında insanlar biçimsizdiler şimdi sen olsan ortalık şenlenecekti sanki birdenbire ışıklar yanacaktı oysa ben içimdeki kandili söndürecektim
Sayfa 7·Kitabı okudu
Reklam