Derya

Derya

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
‘yoksa seni içim sıra çok mu hızlı yaşadım’
Tenhalığı seviyorum, sık görüşülmeyen ama bağıda koparılmayan dostlukları , sakin mekanları ,az rastlanılmayı , kendimle kalmayı , kendimi saklamayı ve de sınırlarımı..
“Ama gerçekte , acıdan arınmış bu dünyada yerimi bulmakta zorlanıyordum.Burada beni allak bullak eden bir şeyler vardı.Artık hiçbir şeyle bağlantım yokmuş gibi bir izlenime kapılmıştım.O zamana kadar dünyadan, haksızlığından, eşitsizliğinden tiksinirdim.Şimdiyse dünya , dünya olmaktan çıkmıştı.Ben de artık ben değildim.”
Kaybolmadan kendimizi bulamıyoruz, Yaşamadan anlamıyoruz..!