Nasıl severdiniz birbirinizi ?
Mesela oturup karşına seni , dikkatlice izledi mi ?
Karşılıklı içilmiş bir kaç sigara, sen derinden bir nefes alırken üstelik gözlerinin içine baka baka , sigarasını üfledi mi ? Hiç attı mı sigarasını, sen geliyorsun ve ancak sen geliyorsun diye kapattı mı kapısını insanlığa?
Dizlerine yattı mı ?
yatmadı de.
Yattıysa gözlerini dikip aşık aşık baktı mı ?
bakmadı de.
" yakarım lan bu şehri, bu şehir içinde sen varsan şehir,bu kalbim içinde sen varsın diye şehir,yoksa çöl!" diye bağırdı mı sokağın boşluğunda?
Kimse sen gibi olmadı de.
Siz nasıl sevdiniz birbirinizi ?
Sevmedik de.